Au Revoir - Reisverslag uit Bélaye, Frankrijk van Anne - WaarBenJij.nu Au Revoir - Reisverslag uit Bélaye, Frankrijk van Anne - WaarBenJij.nu

Au Revoir

Blijf op de hoogte en volg Anne

16 Augustus 2012 | Frankrijk, Bélaye

14 augustus 2012

Bonjour allemaal.

Mijn laatste weekje is in gegaan hier in Frankrijk. Ons personeelskamp begint leeg te stromen en vanaf morgen zijn we nog maar met vier. Gisteren hebben we Puck uit mogen zwaaien, vanmorgen om zeven uur Jochum en morgen vertrekt Wouter. De tijd vliegt hier...

In de afgelopen paar weken werd het relaxte leventje op de camping toch wat minder. Vooral veel werken, overuren maken, weinig slaap en toch nog af en toe een feestje. Het restaurant zat iedere avond vol en dat betekende iedere avond knallen. Mijn paar vrije uurtjes heb ik benut door te wandelen in deze prachtige omgeving, uitstapjes met Puck, een bezoekje aan de Lot, mountainbiken (wat ontzettend zwaar hier is... :O De heenweg is leuk, lekker naar beneden, maar daarna die berg weer op is een hel), slapen, soms genieten van het zonnetje en op z’n tijd een goed biertje (Desperados). Vorige week was ontzettend benauwd en gelukkig is het deze week wat minder warm.

Doordat er drie tegelijk naar huis gaan, betekent dit ook dat mijn rooster verandert. Het keukenprinsesje draait alleen nog maar avonden in de keuken. De middag wordt dan opgevuld met bar-diensten, sanitair poetsen en sport en spel. En waarschijnlijk zit een vrije dag er ook niet meer in...

Mijn telefoon heeft het eergisteren totaal begeven tijdens het mountainbiken en Internet is nog steeds niet optimaal... Kortom: contact met de buitenwereld is lastig.

16 augustus

Het wordt rustig op de camping. Ons kamp wordt rustiger, en er komen steeds meer lege plekken op de camping. Deze week is mijn rooster anders, maar het is leuk en afwisselend. Ik word inmiddels herkend bij het zwembad en wordt popiejopie bij de kinderen i.v.m. sport en spel. Zo´n weekje met die kinderen is best grappig :). Vanmorgen was ik van de broodjes bij de receptie en laatst heb ik een bardienst gedraaid. De avonden werk ik nog steeds in de keuken, want het restaurant is nog totale drukte.. Niet verkeerd.

Het aftellen is nu echt begonnen. Ik ga er weer helemaal van genieten om niet de halve camping of te struinen voor een douche of toilet en gewoon weer een goed plak kaas te kunnen eten. Iedere avond Kronenburg en Desperados ga ik wel weer missen... En waarschijnlijk het zwembad ook wel...

Een vrije dag zit er niet meer in, maar zo erg vind ik dat niet. Dalijk verzorg ik de glijbanenrace, straks nog even tennisen en lekker chillen. Een fles rum heb ik al besteld dus dit avontuur ga ik deze week nog goed afsluiten. Ik heb heel veel zin om naar huis te gaan, en in de tussentijd wil ik hier niet weg... Wat een mooie tijd!

Au revoir & tot maandag

Ps mijn laatste dag: 40 graden...


  • 16 Augustus 2012 - 17:28

    Nico:

    Mooi dat je 't goed naar de zin hebt daar!!:) En leuk dat je niet alleen in de keuken staat,maar ook andere activiteiten hebt en doet, mountenbiken is niet niks!!:) Geniet er nog maar lekker van daar,hier wordt 't aankomend weeekend ook bakken en braden met 32 graden en hoge luchtvochtigheid! Zweten zonder iets doen ha,ha!! groetjes en tot volgende week :)

  • 16 Augustus 2012 - 18:59

    Mam:

    Ik vind hetfijn dat je weer bijna naar huis komt, zo zonder internet, skypen is 5 weken toch wel lang.
    Volgende week ben je jarig, gaan we een mooi feestje van maken.

    Tot maandag, ik hou van je!!

  • 16 Augustus 2012 - 21:56

    Buuf:

    hey troela, het gaat dus goed. als ik de foto"s op facebook zie heb je het wel naar je zin.
    geniet er nog met volle teugen van en we zijn blij als je er weer bent. xxx de buurtjes

  • 19 Augustus 2012 - 11:02

    Elke Verrijth:

    Heey Anne,

    Herkenbaar gevoel, maar geniet nog maar zoveel mogelijk!
    Alvast een fijne terugreis gewenst!

    Groetjes,
    Elke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 26 Okt. 2010
Verslag gelezen: 1145
Totaal aantal bezoekers 81235

Voorgaande reizen:

11 September 2015 - 01 Februari 2017

Verenigde Arabische Emiraten - Abu Dhabi

02 Juni 2014 - 31 December 2014

Stage, Reizen, Thailand, Bangkok & Meerrrrrrr

13 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Viva la France

30 Oktober 2010 - 31 Mei 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: