Naar Het Middenoosten - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Anne - WaarBenJij.nu Naar Het Middenoosten - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Anne - WaarBenJij.nu

Naar Het Middenoosten

Door: Anne Bakker

Blijf op de hoogte en volg Anne

12 September 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Een geweldige zomer is voorbij gevlogen. Samen met Emiel heb ik mogen genieten van het Pieterpad, de verjaardag van opa, mijn verjaardag in Maastricht, het relaxen in Frankfurt en het afscheid in Sevilla. Ja, wij mogen absoluut niet klagen. Maar als je daar dan in Spanje het vliegtuig alléén naar huis neemt, dan word je toch wel treurig. Gelukkig, kan ik er niet te lang om treuren, want het volgende avontuur stond alweer op de agenda: de afstudeerstage in Abu Dhabi.

Vrijdag 11 september vertrok ik vanuit Düsseldorf. Ik werd uitgezwaaid door René, Amber, Sophie, Eva, mama en papa. Geweldig en opnieuw verdrietig. De vlucht was erg ontspannen en voor ik het wist, was het vliegtuig al geland. Al snel werd ik vriendelijk ontvangen door mijn collega.

De plaats waar ik woon heet Star Village. Ik deel een villa met zeven andere vrouwen, waarvan ik er met twee van hen een kamer deel. Mijn huisgenoten zijn hartstikke vriendelijk.

Vanaf morgen begint de introductie week, vanaf dan heb ik meer nieuws.

Tot snel!

  • 12 September 2015 - 18:59

    Yvonne:

    Hey meisje,

    Lang niet gezien en gesproken, gelukkig kan ik je weer volgen op je nieuwe avontuur en mezelf voornemen dat ik je hierna snel weer een keer ga zien ;-).

    Geniet er van (dat doe ik ook van jou verhalen)...
    Liefs Yvonne

  • 12 September 2015 - 19:28

    Janneke:

    Ha Anne, ik hoorde vandaag op het werk van Marja dat je 2 jaar in Abu Dhabi "woont". Geweldig dat je dit weer doet, wat een ervaringen allemaal! Ik zou je best wel een keertje op willen zoeken daar..... Heel veel succes kanjer! Xxx Janneke

  • 12 September 2015 - 20:01

    Nina:

    Ha Anne!!!

    Heel erg veel plezier Abu Dhabi!!
    Ik kijk weer uit naar je verhalen.

    Veel succes en geniet er lekker van!

    Xx Nina

  • 12 September 2015 - 20:12

    Nicole Boetselaers:

    Daar gaan we dan! Blog 1 is een feit, het avontuur is begonnen.
    Succes Anne

  • 12 September 2015 - 21:56

    Marja:

    He Anne,

    We hebben gisteravond op je geproost, heel veel plezier en we kijken uit naar je verhalen!!!
    XXXXXXXXXXXXX

  • 12 September 2015 - 22:01

    Loor:

    Hee an ben nu al benieuwd naar al je verhalen! Veel plezier en succes en lekker veel skypen met emiel:) xxxx

  • 13 September 2015 - 11:06

    De Buuf:

    goed aangekomen dus.
    heel veel plezier en toi, toi, toi.
    ben benieuwd naar je verslag.
    SUCCES. x

  • 13 September 2015 - 14:12

    Marier:

    He anne ga er heerlijk van genieten daar
    Ik wacht op jou spannende verslagen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Anne

Actief sinds 26 Okt. 2010
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 81247

Voorgaande reizen:

11 September 2015 - 01 Februari 2017

Verenigde Arabische Emiraten - Abu Dhabi

02 Juni 2014 - 31 December 2014

Stage, Reizen, Thailand, Bangkok & Meerrrrrrr

13 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Viva la France

30 Oktober 2010 - 31 Mei 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: