De Tijd - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Anne - WaarBenJij.nu De Tijd - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Anne - WaarBenJij.nu

De Tijd

Door: Anne Bakker

Blijf op de hoogte en volg Anne

12 December 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Ineens besef ik me het! Al iets meer dan drie maanden zitten erop. Het voelt alsof ik even met mijn ogen heb geknipperd, en de maanden zijn voorbij gevlogen. De tijd gaat zo snel, dit is ongelofelijk!

Dat de tijd zo snel gaat, heeft te danken aan het feit dat mijn werk echt geweldig is. Ondanks dat ik twaalf uur per dag, vijf dagen in de week onderweg ben (waarvan ik tien uur per dag werk), heb ik daarnaast genoeg tijd voor andere leuke dingen. Inmiddels heb ik een vast groepje mensen om me heen waar ik veel tijd mee besteed. In het begin waren het nog mensen van mijn afdeling, maar inmiddels zijn het vooral mensen van andere afdelingen. Want eigenlijk is het zo, zodra je te veel tijd met je directe collega’s spendeert, gaat het nog alleen maar over werk.
En om het even over werk te hebben: mijn stage is veranderd. Het gaat ontzettend goed op het werk. Ik werk momenteel op de afdeling HR Training & Development, en daar zou ik eigenlijk ook de hele periode van negen maanden blijven. Maar een paar weken geleden heb ik aangegeven dat ik hier niet wil blijven werken, en daardoor is het veranderd. Vanaf tien januari a.s. verhuis ik naar HR General. Een totaal andere tak van de afdeling HR, en daar blijf ik vervolgens drie maanden, waarna ik daarna nog twee maanden in Recruitment spendeer. Aan de ene kant vind ik het heel erg jammer, maar aan de andere kant ook erg leuk.

Wat ik nu doe bevalt me zo goed, en ik krijg zoveel ruimte en verantwoordelijkheid, dat ik me daar helemaal happy voel: mijn taken bestaan uit administratief werk, maar ook heel veel presentaties en trainingen geven en organiseer werk. Maar aan de andere kant is het ook leuk om de andere kant van HR te zien en dat kan in de toekomst alleen maar gebruiken.

Van de week heb ik ook eindelijk de knoop doorgehakt betreffende mijn bachelor thesis. Eindelijk heb ik een onderwerp. Het voelt goed: en mijn manager en docent stemmen allebei in. Maar het wordt dus aanpoten, want die deadlines wil ik halen! Het nadeel is dus: ik knipper met mijn ogen en drie maanden gaan voorbij, maar dat betekent ook, dat ik in mijn vrije tijd nu echt aan de slag moet gaan.

En ja, verder is het dan echt aftellen geblazen nu. De teller staat op 12! Twaalf dagen en dan neem ik het vliegtuig naar Amsterdam, met een overstap in Egypte. Normaal gesproken ben ik nooit 100% aanwezig tijdens de kerst, dus ik verheug me er ontzettend op. Dat komt ook, omdat kerst hier heel erg leeft! Iedere dag wordt er door een aantal collega’s flink geoefend wat betreft kerstliedjes, ik word er mee doodgegooid. (Sommige liedjes kan ik nu al niet meer horen!) En ook organiseert iedere afdeling zijn eigen Secret Santa. Ik heb mijn cadeautje al gekocht, en heb al veel zin in de borrelavond.

Een dingetje waar ik wel tegenop kijk: HOE KOUD ZAL HET ZIJN in Nederland? Ik denk dat de overstap behoorlijk groot gaat worden, maar ach, dat heb ik er voor over.Het is tenslotte maar even!

Tot snel, hohohohoho...

  • 12 December 2015 - 15:25

    Harry B:

    Yes 12 dagen Anne!
    We kijken er naar uit en het is hier kei lekker.... binnen.

    Dikke kus Pao

  • 12 December 2015 - 16:36

    Hanneke:

    Ha Anne, niet zo koud hier hoor. en thuis komen is een warm welkom! ;)
    xx

  • 12 December 2015 - 19:24

    Tante Anneke:

    Ha Anne. We zullen je wel niet zien als op een sprong in Nl bent maar we denken met veel warmte aan je dus met die temperatuur zit het wel goed X
    Welk liedje kun je niet meer horen trouwens? The twelve days of Christmas? ;)

  • 13 December 2015 - 11:35

    Rufina:

    Vanmorgen wakker geworden met de planning van de vakantie in mijn hoofd, 1,5 uur gisteren het telefoontje, wat hebben we er ongelofelijk veel zin in! Eerst kerstmis, 2 dagen genieten! xxxxxx mam

  • 13 December 2015 - 19:16

    Franc:

    Tijd vliegt inderdaad
    Komende dagen dan alleen maar Chris rea draaien driving Home for chrismas.
    Alvast een goede reis en tot gauw

  • 13 December 2015 - 21:23

    Amber:

    Jaaaaa bijna thuis voor Kerstmis jeej!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Anne

Actief sinds 26 Okt. 2010
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 81285

Voorgaande reizen:

11 September 2015 - 01 Februari 2017

Verenigde Arabische Emiraten - Abu Dhabi

02 Juni 2014 - 31 December 2014

Stage, Reizen, Thailand, Bangkok & Meerrrrrrr

13 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Viva la France

30 Oktober 2010 - 31 Mei 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: