Paradise in een achtbaan :) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anne - WaarBenJij.nu Paradise in een achtbaan :) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anne - WaarBenJij.nu

Paradise in een achtbaan :)

Blijf op de hoogte en volg Anne

20 Oktober 2014 | Thailand, Bangkok

Ineens voelt het alsof alles voorbij vliegt. Vandaag besef ik me, dat de tijd hier zo snel gaat, en dat ik mijn leven als een karretje van een achtbaan is, en ik maar door blijf gaan. Voordat ik het weet, is het ritje voorbij en ben ik weer in Nederland geëindigd. Dat geeft een treurig gevoel…

Ik heb het hier zo ontzettend naar mijn zin. Het werk is lekker druk, en ik ben nu bezig met mijn verschillende projecten. Eén van die projecten is het maken van een presentatie voor de verkoop van restaurants in hotels in India. Niet zomaar hotels in India, maar echt big business. Ik heb allerlei nieuwe ideeën en ingevingen, en dat wordt ook allemaal super gestimuleerd. Ze willen graag dat een jong iemand er kijk op heeft en er flink mee aan de slag gaat. Geweldig, maar nu begin ik me af te vragen waar ik alle tijd vandaan ga halen. Ik heb al zo ontzettend veel gedaan hier, maar ik wil altijd maar meer en meer… En dan besef ik nu dat de tijd toch wel begint dringen, maar dat ik nog zoveel meer wil gaan doen. Haha, hoe ga ik dat ooit combineren!? Het gaat niet alleen over werk, en school opdrachten, maar ook andere leuke uitdagingen en bezienswaardigheden… Kortom: even alles op een rijtje gaan zetten & dan weer rust creeeren. Ik geloof dat dit toch altijd wel mijn valkuil blijft, hihi.

En afgelopen week was daar weer een flinke impuls actie. Ik had zin om even Bangkok te verlaten en heb samen met Midas erg impulsief Krabi voor 2 dagen geboekt. “Even een vluchtje met Airasia en even 2 nachten in Centara****!”Low budget is een ander verhaal :P. Twee ongelofelijke leuke dagen, die wederom voorbij vlogen. Ook wéér de conclusie dat Thailand me blijft verbazen. Wat een mooi en geweldig land, met ongekende contrasten. Dat maakt het zeker uniek!

Het contrast voor mij was van de week ook dat ik bezoek kreeg van mijn leraar vanuit NHTV. Meneer Beek is een ontzettende vriendelijke, openhartige en spontane man met een erg interessante carrière. Het bezoek duurde ongeveer 3 uur, eerst alleen een gesprek met hem en mij, daarna Nano erbij en vervolgens nog de GM. Iedereen was erg enthousiast over mijn traineeship en mijn prestaties. Afgelopen week zijn we dan ook met alle NHTV´ers in Bangkok uit eten geweest en hebben we de avond afgesloten met een aantal buckets en ballonnen op Koa San Road. (Ik was héél erg blij dat ik de dag erna vrij had!)

Gisteren heb ik mogen genieten van heerlijke “fine dining” in het Rang Mahal restaurant in Rembrandt. Dit restaurant is het paradepaardje van ons hotel. Alles is in Indiase stijl, en dit is tot in de puntjes uitgewerkt. De service en het eten is van top kwaliteit. Het is gelegen op de hoogste verdieping (26) en heeft een geweldig uitzicht op de stad. Het is het beste Indiase restaurant in Azië, buiten India zelf. Mijn leraar werd afgelopen week uitgenodigd door de GM om er te dineren met mij en met zijn dochter. Dat sla ik natuurlijk niet af. (Vooral als ik niet hoef te betalen ;).) De avond verliep hartstikke goed, en het was erg gezellig. Iedereen die ooit een keer naar Bangkok gaat, raad ik het zeker aan om hier te dineren.

Dit was de update voor vandaag, tot snel maar weer!



  • 20 Oktober 2014 - 17:20

    Thea:

    Wauw wat een bezige bij ben jij!
    Een waar avontuur waar jij helemaal in je element bent.
    Geniet van je avontuur!
    Xx Thea

  • 20 Oktober 2014 - 17:38

    Mam:

    Klinkt weer goed Anne, je schrijft heerlijk makkelijk, fijn dat je het zo naar de zin hebt! Maar ook fijn om straks weer naar huis te komen!

  • 20 Oktober 2014 - 20:01

    Rony:

    Wilde ongeveer hetzelfde als jouw mam schrijven.
    Je moet een boek schrijven over je verblijf in Bangkok en omgeving, goed voor een bestseller.

  • 20 Oktober 2014 - 20:25

    Tante Anneke:

    Ha Anne,

    Heerlijk dat je het zo naar je zin hebt. :) Je rolt ook van het een in het ander. Ik zou zeggen, geniet nog met volle teugen van wat je allemaal mee kunt maken. Geloof me, voor je het weet is het tijd om terug naar huis te gaan en daar zul jij je ook ontzettend op gaan verheugen. Heel veel plezier en lekker tot gauw. Dikke knuffel XXX

  • 21 Oktober 2014 - 09:43

    WiA Sneek:

    Hallo Anne, wat weer een mooi verhaal is het laatste bericht,aan jou is een schrijfster verloren gegaan zit alles maar op papier! Nog ruim 2 maanden en dan zit het er weer op,geniet nog maar van alles,je werk gaat je kennelijk makkelijk af. Als je thuis bent,zul nog nog vaak met heimwee aan Thailand denken maar het is vast ook weer fijn om tussen familie en vrienden te zijn. We zien uit naar het volgende verhaal,lieve groeten uit Sneek.

  • 24 Oktober 2014 - 21:43

    Elke :

    Geniet, geniet, geniet...
    (jaloers, jaloers, jaloers...)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 26 Okt. 2010
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 81322

Voorgaande reizen:

11 September 2015 - 01 Februari 2017

Verenigde Arabische Emiraten - Abu Dhabi

02 Juni 2014 - 31 December 2014

Stage, Reizen, Thailand, Bangkok & Meerrrrrrr

13 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Viva la France

30 Oktober 2010 - 31 Mei 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: